top of page
LEADERSHIP_Amply Business School.jpg

LEADERSHIP

Dojrzałe przywództwo

Program Leadership

IDEA SZKOLENIA:

Obudź w sobie Przywódcę.

Inspiruj zespół do działania. 

Rozwijaj potencjał innych.

Wejdź na wyższy poziom zarządzania.

 

SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:

  • kadry zarządzającej

  • managerów średniego i wyższego szczebla

  • osób zarządzających managerami zespołów

  • kierowników projektów

  • przedsiębiorców

 

ROZWIJANE KOMPETENCJE:

  • Zdolności przywódcze

  • Zmysł strategiczny

  • Szerokie horyzonty

  • Rozumienie biznesu

  • Zarządzanie procesami

  • Zarządzanie poprzez wizje i cele

  • Radzenie sobie z niejednoznacznością

  • Rozwiązywanie problemów

  • Dbałość o podwładnych

  • Budowanie efektywnych zespołów

KORZYŚCI:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Wzrost zdolności przywódczych managerów,  przekładający się na strategiczne zarządzanie zespołami

  • Rozwiązywanie problemów oraz podejmowanie trafniejszych decyzji

  • Wejście na wyższy poziom realizacji celów strategicznych organizacji

  • Stworzenie wewnętrznej ekspertyzy w organizacji

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

  • Odkrycie potencjału przywódczego uczestników

  • Wewnętrzna przemiana managerów w inspirujących liderów

  • Wejście na wyższy poziom zarządzania zespołem i rozwijanie potencjału współpracowników

  • Wzrost wpływu lidera na kształtowanie pożądanych postaw wśród pracowników

  • Zwiększenie efektywności  i skuteczności lidera, dzięki świadomemu wykorzystywaniu kompetencji przywódczych

 

CZAS TRWANIA:

2 DNIOWY WARSZTAT

PROGRAM SZKOLENIA:

 

WPROWADZENIE DO SZKOLENIA

  • Poznanie uczestników

  • Zasady, reguły pracy na warsztatach

  • Oczekiwania uczestników, gorące tematy

 

MODUŁ 1:  

BUDOWANIE AUTORYTETU I POZYCJI LIDERA

 

1.    MANAGER VS LIDER

  • Diagnoza kompetencji przywódczych – jeszcze manager czy już lider

  • Zasadnicze różnice między managerem a liderem

  • Kluczowe czynniki przywództwa

  • Rola, kompetencje oraz oczekiwania wobec przywódcy zespołu

 

2.   AUTORYTET PRZYWÓDCY

  • Charyzma – element sukcesu lidera

  • Świadomość misji, wizji i celu organizacji

  • Pewność siebie i poczucie własnej wartości

  • Budowanie zaufania i wiarygodności

  • Inspirowanie i zarażanie entuzjazmem

  • Rozumienie ludzi i ich potencjału

 

MODUŁ 2:  

LIDER ZESPOŁU

1. ŚWIADOMOŚĆ EMOCJONALNA LIDERA

  • Rola i znaczenie emocji w biznesie

  • Autoanaliza sfery emocjonalnej

  • Wpływ emocji na efektywność pracy

  • Rola inteligencji emocjonalnej w przywództwie

  • Dojrzałość emocjonalna przywódcy

  • Sztuka opanowania

  • Techniki radzenia sobie z silnym/ permanentnym stresem

 

2. WPŁYW LIDERA NA KSZTAŁTOWANIE POSTAW PRACOWNIKÓW

  • Rola lidera w tworzeniu pozytywnego środowiska pracy

  • Wpływ wartości lidera na postawy pracowników

  • Efektywna komunikacja przywódcy

  • Siła słowa - nieoceniający styl komunikowania

  • Inspirowanie do wspólnej wizji

  • Tworzenie zaangażowanego i odpowiedzialnego zespołu

  • Wpływ przywódczych postaw i zachowań na motywację pracowników

  • Motywowanie do samorozwoju i ciągłego doskonalenia

  • Budowanie kultury feedbacku i konstruktywnej oceny pracy

  • Kształtowanie postawy podejścia do problemów z determinacją i otwartością

  • Dopasowanie lidera do różnorodności w zespole

  • Wyższy poziom zarządzania

  • Rozwój potencjału zespołu i pracownika  

  • Rola Mentora i Coacha w przywództwie

 

MODUŁ 3: 

ORGANIZATIONAL LEADERSHIP

1. SKUTECZNOŚĆ LIDERA W ORGANIZACJI

  • Rola przywódcy w zakresie kreowania kultury organizacyjnej firmy, uczestniczenia w tworzeniu celów strategicznych

  • Interpretacja wskaźników finansowych, operacyjnych i strategicznych

  • Przywództwo w czasach transformacji i adaptacja do zmieniających się warunków

  • Przewodzenia zmianom i wdrażanie inicjatyw wewnątrz organizacji

  • Modelowanie elastyczności i radzenia sobie ze zmianami przez lidera

  • Strategie efektywnego podejmowania decyzji biznesowych

  • Podejmowanie decyzji w warunkach ograniczeń czasowych

  • Zrozumienie danych biznesowych i ich wykorzystanie do podejmowania trafnych decyzji

  • Zarządzanie kryzysowe i umiejętność efektywnego działania w trudnych sytuacjach

  • Rola lidera w utrzymaniu stabilności i odbudowie zaufania w organizacji

 

MODUŁ 4:  

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • Moje obserwacje, przemyślenia i wnioski z warsztatu

  • Zmiany, które wdrożę w organizacji

  • Moje pierwsze działanie

 

METODY, KTÓRE BĘDĄ WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA

  • Wykład - metoda ta polega na przekazywaniu wiedzy przez trenera lub eksperta w formie prezentacji. Wykład jest skuteczny w przekazywaniu informacji teoretycznych.

  • Studium przypadku - metoda ta polega na omawianiu konkretnych przypadków zmiany w organizacji i analizie sposobu ich przeprowadzenia. Ta metoda jest szczególnie przydatna dla menedżerów, którzy mogą uczyć się na błędach i sukcesach innych organizacji.

  • Warsztaty - metoda ta polega na łączeniu wykładów, dyskusji i ćwiczeń praktycznych. Warsztaty pozwalają na rozwijanie umiejętności praktycznych i interakcję między uczestnikami.

  • Symulacje - metoda ta polega na symulowaniu konkretnych sytuacji, w których uczestnicy muszą podejmować decyzje i działać. Symulacje są szczególnie przydatne w rozwijaniu umiejętności podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych.

  • Praca z kamerą – metoda ta polega na rejestrowaniu określonych zadań, ćwiczeń, symulacji uczestników celem świadomej weryfikacji błędów i opracowywania działań zaradczych.

 

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA?

  • Możliwość swobodnej wypowiedzi i zadawania pytań

  • Miłą atmosferę

  • Materiały szkoleniowe w pliku PDF.

  • Spersonalizowany program szkolenia

 

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

  • Dodatkowe materiały edukacyjne przygotowane przez naszych ekspertów

  • Wiedzę i kompetencje

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram

©2025 by Amply.

bottom of page