top of page
PREZENTACJE BIZNESOWE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE_Amply Business School.jpg

PREZENTACJE BIZNESOWE
I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

IDEA SZKOLENIA:

Zdobywaj publiczność – inspiruj i pociągaj za sobą ludzi.

Krocz od niepewności do charyzmy na scenie.

Skutecznie zarządzaj uwagą audytorium.

Prowadź efektywne spotkania biznesowe.

Doskonal warsztat prezentera.

 

SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:

  • kadry kierowniczej i managerskiej

  • liderów zespołów

  • osób pracujących w biznesie chcących poprawić swoje umiejętności prezentacyjne

  • specjalistów ds. komunikacji, zajmujących się marketingiem, PR-em czy obsługą Klienta

  • dla osób aspirujących do roli prelegenta, mówcy czy prowadzącego konferencje

  • wszystkich zainteresowanych rozwojem umiejętności komunikacyjnych chcących poprawić swoje umiejętności prezentacyjne w kontekście codziennych rozmów, negocjacji, czy przekonywania innych

 

ROZWIJANE KOMPETENCJE:

  • Umiejętność prezentacji

  • Umiejętność komunikacji werbalnej

  • Umiejętność komunikacji interpersonalnej

  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i opanowania

  • Umiejętność prezentacji siebie

  • Umiejętność planowania

  • Umiejętność prezentacji wizji i celów

KORZYŚCI:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy na zewnątrz podczas wystąpień publicznych, prezentacji firmowych czy spotkań z Klientami

  • Wzrost umiejętności prezentacyjnych uczestników może sprzyjać budowaniu rozpoznawalności firmy w środowisku biznesowym, co może wpłynąć na większą widoczność i prestiż na rynku

  • Poprawa efektywności i wzrost produktywności podczas spotkań zespołowych

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

  • Wyższy poziom prezentacji i inspirowania odbiorców do idei, koncepcji czy wizji projektu

  • Skuteczne zarządzanie uwagą audytorium, poprzez stosowanie właściwych narzędzi i metod prezentacyjnych

  • Umiejętność prowadzenia efektywnych spotkań biznesowych, jak i inspirujących przemówień na dużej scenie

  • Wzrost umiejętności zarządzania stresem przed wystąpieniem publicznym

 

CZAS TRWANIA:

2 DNIOWY WARSZTAT

PROGRAM SZKOLENIA:

 

WPROWADZENIE DO SZKOLENIA

  • Poznanie uczestników

  • Zasady, reguły pracy na warsztatach

  • Oczekiwania uczestników, gorące tematy

MODUŁ 1:

IDEALNY MÓWCA

  • Kluczowe kompetencje i umiejętności prezentera

  • Operowanie głosem. Głos jako element charyzmy

  • Rola pierwszego wrażenia. Czynniki determinujące efekt pierwszego wrażenia

  • Komunikacja niewerbalna i ruch sceniczny

  • Przepona, siła drzemiąca w Tobie

  • Mów tak by inni Cię słuchali... Humor i charyzma mówcy

  • Postawa otwarta i zamknięta w kontekście autoprezentacji

  • Mity i fakty na temat mowy ciała

  • Budowanie wizerunku

  • Samoświadomość – wykorzystanie mocnych i niwelowanie słabych stron

 

MODUŁ 2:

DEKALOG SKUTECZNYCH WYSTĄPIEŃ I PROFESJONALNEJ AUTOPREZENTACJI KROK PO KROKU

  • Nowoczesne metody budowania atrakcyjnych i angażujących grupę prezentacji

  • Prawidłowa struktura - praktyczne reguły przygotowania komunikatów

  • Wyznaczanie celów prezentacji

  • Przegląd możliwych technik prezentacji

  • Jak przygotować efektywną prezentację z właściwą treścią, odpowiednim doborem slajdów, by skutecznie oddziaływać na słuchaczy

  • Scena/ spotkanie biznesowe – jakie narzędzia i techniki zastosować

MODUŁ 3:

ZARZĄDZANIE UWAGĄ AUDYTORIUM I BUDOWANIE RELACJI Z ODBIORCAMI

  • Inspiruj i pociągaj za sobą innych, ale jak?

  • Trudni słuchacze - techniki ich angażowania 

  • Jak wpływać na emocje słuchaczy podczas wystąpienia

  • Struktura przemówienia- pomysł, emocje, wpływ

  • Dane i liczby - jak je przekazywać w przystępny sposób?

  • Jak stawiać głos i budzić pewność siebie?

  • Budowanie komunikatu, porządkowanie wypowiedzi i umiejętne przekazywanie informacji

MODUŁ 4:

SKUTECZNE NARZĘDZIA RADZENIA SOBIE ZE STRESEM I TREMĄ

  • Autoprezentacja a emocje

  • Poznanie własnych mechanizmów reakcji na stres

  • Stres w czasie prezentacji: Jak sprawić, by stres był naszym sprzymierzeńcem, a nie wrogiem sposoby radzenia sobie ze stresem i wykorzystywania go do motywacji

  • Trening mentalny

  • Zarządzanie emocjami

MODUŁ 5:

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • Moje obserwacje, przemyślenia i wnioski z warsztatu

  • Zmiany, które wdrożę w swojej pracy

  • Moje pierwsze działanie

 

METODY, KTÓRE BĘDĄ WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA

  • Wykład - metoda ta polega na przekazywaniu wiedzy przez trenera lub eksperta w formie prezentacji. Wykład jest skuteczny w przekazywaniu informacji teoretycznych.

  • Studium przypadku - metoda ta polega na omawianiu konkretnych przypadków zmiany w organizacji i analizie sposobu ich przeprowadzenia. Ta metoda jest szczególnie przydatna dla menedżerów, którzy mogą uczyć się na błędach i sukcesach innych organizacji.

  • Warsztaty - metoda ta polega na łączeniu wykładów, dyskusji i ćwiczeń praktycznych. Warsztaty pozwalają na rozwijanie umiejętności praktycznych i interakcję między uczestnikami.

  • Symulacje - metoda ta polega na symulowaniu konkretnych sytuacji, w których uczestnicy muszą podejmować decyzje i działać. Symulacje są szczególnie przydatne w rozwijaniu umiejętności podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych.

  • Praca z kamerą i mikrofonem - metoda ta polega na rejestrowaniu określonych zadań, ćwiczeń, symulacji uczestników celem świadomej weryfikacji błędów i opracowywania działań zaradczych.

 

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA?

  • Możliwość swobodnej wypowiedzi i zadawania pytań

  • Miłą atmosferę

  • Materiały szkoleniowe w pliku PDF

  • Spersonalizowany program szkolenia

 

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

  • Dodatkowe materiały edukacyjne przygotowane przez naszych ekspertów

  • Wiedzę i kompetencje

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram

©2025 by Amply.

bottom of page