
PREZENTACJE BIZNESOWE
I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
IDEA SZKOLENIA:
Zdobywaj publiczność – inspiruj i pociągaj za sobą ludzi.
Krocz od niepewności do charyzmy na scenie.
Skutecznie zarządzaj uwagą audytorium.
Prowadź efektywne spotkania biznesowe.
Doskonal warsztat prezentera.
SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:
-
kadry kierowniczej i managerskiej
-
liderów zespołów
-
osób pracujących w biznesie chcących poprawić swoje umiejętności prezentacyjne
-
specjalistów ds. komunikacji, zajmujących się marketingiem, PR-em czy obsługą Klienta
-
dla osób aspirujących do roli prelegenta, mówcy czy prowadzącego konferencje
-
wszystkich zainteresowanych rozwojem umiejętności komunikacyjnych chcących poprawić swoje umiejętności prezentacyjne w kontekście codziennych rozmów, negocjacji, czy przekonywania innych
ROZWIJANE KOMPETENCJE:
-
Umiejętność prezentacji
-
Umiejętność komunikacji werbalnej
-
Umiejętność komunikacji interpersonalnej
-
Umiejętność radzenia sobie ze stresem i opanowania
-
Umiejętność prezentacji siebie
-
Umiejętność planowania
-
Umiejętność prezentacji wizji i celów
KORZYŚCI:
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:
-
Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy na zewnątrz podczas wystąpień publicznych, prezentacji firmowych czy spotkań z Klientami
-
Wzrost umiejętności prezentacyjnych uczestników może sprzyjać budowaniu rozpoznawalności firmy w środowisku biznesowym, co może wpłynąć na większą widoczność i prestiż na rynku
-
Poprawa efektywności i wzrost produktywności podczas spotkań zespołowych
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
-
Wyższy poziom prezentacji i inspirowania odbiorców do idei, koncepcji czy wizji projektu
-
Skuteczne zarządzanie uwagą audytorium, poprzez stosowanie właściwych narzędzi i metod prezentacyjnych
-
Umiejętność prowadzenia efektywnych spotkań biznesowych, jak i inspirujących przemówień na dużej scenie
-
Wzrost umiejętności zarządzania stresem przed wystąpieniem publicznym
CZAS TRWANIA:
2 DNIOWY WARSZTAT
PROGRAM SZKOLENIA:
WPROWADZENIE DO SZKOLENIA
-
Poznanie uczestników
-
Zasady, reguły pracy na warsztatach
-
Oczekiwania uczestników, gorące tematy
MODUŁ 1:
IDEALNY MÓWCA
-
Kluczowe kompetencje i umiejętności prezentera
-
Operowanie głosem. Głos jako element charyzmy
-
Rola pierwszego wrażenia. Czynniki determinujące efekt pierwszego wrażenia
-
Komunikacja niewerbalna i ruch sceniczny
-
Przepona, siła drzemiąca w Tobie
-
Mów tak by inni Cię słuchali... Humor i charyzma mówcy
-
Postawa otwarta i zamknięta w kontekście autoprezentacji
-
Mity i fakty na temat mowy ciała
-
Budowanie wizerunku
-
Samoświadomość – wykorzystanie mocnych i niwelowanie słabych stron
MODUŁ 2:
DEKALOG SKUTECZNYCH WYSTĄPIEŃ I PROFESJONALNEJ AUTOPREZENTACJI KROK PO KROKU
-
Nowoczesne metody budowania atrakcyjnych i angażujących grupę prezentacji
-
Prawidłowa struktura - praktyczne reguły przygotowania komunikatów
-
Wyznaczanie celów prezentacji
-
Przegląd możliwych technik prezentacji
-
Jak przygotować efektywną prezentację z właściwą treścią, odpowiednim doborem slajdów, by skutecznie oddziaływać na słuchaczy
-
Scena/ spotkanie biznesowe – jakie narzędzia i techniki zastosować
MODUŁ 3:
ZARZĄDZANIE UWAGĄ AUDYTORIUM I BUDOWANIE RELACJI Z ODBIORCAMI
-
Inspiruj i pociągaj za sobą innych, ale jak?
-
Trudni słuchacze - techniki ich angażowania
-
Jak wpływać na emocje słuchaczy podczas wystąpienia
-
Struktura przemówienia- pomysł, emocje, wpływ
-
Dane i liczby - jak je przekazywać w przystępny sposób?
-
Jak stawiać głos i budzić pewność siebie?
-
Budowanie komunikatu, porządkowanie wypowiedzi i umiejętne przekazywanie informacji
MODUŁ 4:
SKUTECZNE NARZĘDZIA RADZENIA SOBIE ZE STRESEM I TREMĄ
-
Autoprezentacja a emocje
-
Poznanie własnych mechanizmów reakcji na stres
-
Stres w czasie prezentacji: Jak sprawić, by stres był naszym sprzymierzeńcem, a nie wrogiem sposoby radzenia sobie ze stresem i wykorzystywania go do motywacji
-
Trening mentalny
-
Zarządzanie emocjami
MODUŁ 5:
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
-
Moje obserwacje, przemyślenia i wnioski z warsztatu
-
Zmiany, które wdrożę w swojej pracy
-
Moje pierwsze działanie
METODY, KTÓRE BĘDĄ WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA
-
Wykład - metoda ta polega na przekazywaniu wiedzy przez trenera lub eksperta w formie prezentacji. Wykład jest skuteczny w przekazywaniu informacji teoretycznych.
-
Studium przypadku - metoda ta polega na omawianiu konkretnych przypadków zmiany w organizacji i analizie sposobu ich przeprowadzenia. Ta metoda jest szczególnie przydatna dla menedżerów, którzy mogą uczyć się na błędach i sukcesach innych organizacji.
-
Warsztaty - metoda ta polega na łączeniu wykładów, dyskusji i ćwiczeń praktycznych. Warsztaty pozwalają na rozwijanie umiejętności praktycznych i interakcję między uczestnikami.
-
Symulacje - metoda ta polega na symulowaniu konkretnych sytuacji, w których uczestnicy muszą podejmować decyzje i działać. Symulacje są szczególnie przydatne w rozwijaniu umiejętności podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych.
-
Praca z kamerą i mikrofonem - metoda ta polega na rejestrowaniu określonych zadań, ćwiczeń, symulacji uczestników celem świadomej weryfikacji błędów i opracowywania działań zaradczych.
CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA?
-
Możliwość swobodnej wypowiedzi i zadawania pytań
-
Miłą atmosferę
-
Materiały szkoleniowe w pliku PDF
-
Spersonalizowany program szkolenia
CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?
-
Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
-
Dodatkowe materiały edukacyjne przygotowane przez naszych ekspertów
-
Wiedzę i kompetencje