top of page
PROCES SPRZEDAŻOWY OD A DO Z_Amply Business School.jpg

PROCES SPRZEDAŻOWY OD A DO Z

Akademia sprzedaży

IDEA SZKOLENIA:

Zostań Liderem Sprzedaży.

Poznaj skuteczny model wizyty handlowej.

Buduj relacje, sprzedawaj, osiągaj nieprzeciętne wyniki.

Kreujemy Handlowców gotowych na wyzwania rynku.

 

SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:

  • liderów zespołów i managerów

  • handlowców, przedstawicieli handlowych i specjalistów ds. sprzedaży

  • Kierowników działów sprzedaży, regionalnych kierowników sprzedaży

 

KOMPETENCJE LOMINGERA:

  • Nastawienie na działanie

  • Nastawienie na klienta

  • Aktywne słuchanie

  • Organizowanie

  • Wytrwałość

  • Otwartość w relacjach interpersonalnych

  • Dążenie do rezultatów

  • Samodzielność

 

KORZYŚCI:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Podniesienie wydajności sprzedażowej, poprzez wzrost kompetencji sprzedażowych sił sprzedaży

  • Wzrost skuteczności pozyskiwania nowych klientów poprzez świadome korzystanie z narzędzi CRM oraz social mediów

  • Konkurencyjna przewaga na rynku, dzięki posiadaniu profesjonalnie wyszkolonego zespołu sprzedażowego

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

  • Opanowanie kluczowych zasad psychologii sprzedaży, umożliwiających zwiększenie skuteczności w procesie sprzedażowym

  • Wzrost umiejętności wykorzystania omnichannelowego podejścia w obszarze sprzedaży do skutecznego pozyskiwania nowych Klientów

  • Poznanie skutecznego modelu wizyty handlowej obejmującego wszystkie kluczowe etapy procesu sprzedażowego

  • Wzrost umiejętności zarządzania przebiegiem rozmowy handlowej

  • Zwiększenie skuteczności pozyskiwania informacji poprzez trafność zadawania pytań i aktywne słuchanie potrzeb Klienta

  • Opanowanie strategii i technik skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i Klientami

  • Wzrost efektywności finalizowania transakcji handlowych

  • Doskonalenie umiejętności dopasowywania technik sprzedażowych oraz typologii Klienta do konkretnego przypadku sprzedażowego

 

CZAS TRWANIA:

2 DNIOWY WARSZTAT

PROGRAM SZKOLENIA:

WPROWADZENIE DO SZKOLENIA

  • Poznanie uczestników

  • Zasady, reguły pracy na warsztatach

  • Oczekiwania uczestników, gorące tematy

 

MODUŁ 1:

PODSTAWOWE ZASADY PSYCHOLOGII SPRZEDAŻY

  • Czym jest skuteczna sprzedaż i na czym polega jej sukces

  • Psychologia procesu kupowania i sprzedawania

  • Typologia osobowości Klientów

  • Zwiększenie sprzedaży w oparciu o osobowość Klienta

  • Proces decyzyjny Klienta

  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych w sprzedaży

 

MODUŁ 2: 

PROFESJONALNY HANDLOWIEC

  • Kluczowe kompetencje i umiejętności handlowca

  • Oczekiwania firmy, klientów, zespołu wobec handlowca

  • Handlowiec wizytówką firmy

  • Skuteczna sprzedaż a profesjonalna obsługa Klienta

  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem podczas spotkań z Klientami

 

 

MODUŁ 3: 

PROSPECTING – POSZUKIWANIE KLIENTA

  • Omnikanałowość w obszarze sprzedaży

  • Rola systemów CRM w poszukiwaniu i zarządzaniu relacjami z Klientem

  • Wykorzystanie social mediów w sprzedaży

  • Strona www i jej znaczenie w procesie pozyskiwania Klientów

  • Dobre praktyki w kontakcie telefonicznym, mailowym i osobistym

 

MODUŁ 4:

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W PROCESIE SPRZEDAŻY

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna, jej znaczenie w procesie sprzedaży

  • Bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania

  • Siła słów – jak mówić o tym co ważne dla kupującego

  • Techniki zadawania pytań

  • Mówienie jasno i przekonywująco

  • Język E-prime w pracy handlowca

  • Słyszę nie tylko słucham, jak parafrazować

  • Techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na obsługę Klienta

  • Komunikacja niewerbalna w procesie sprzedaży

  • Personalizacja komunikatu w zależności od typu Klienta

 

 

MODUŁ 5: 

PROCES SPRZEDAŻOWY – MODELOWA WIZYTA HANDLOWA

  • Planowanie efektywnych wizyt handlowych

  • 7 kroków modelowej wizyty handlowej

  • Przygotowanie do wizyty handlowej

  • Efekt pierwszego wrażenia

  • Rozmowa handlowa krok po kroku

  • Hak na uwagę – rozpoczęcie rozmowy z Klientem

  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientem

  • Lejek pytań – badanie potrzeb zakupowych

  • Efektywna prezentacja sprzedażowa oparta na języku korzyści

  • Techniki sprzedażowe

  • Prezentacja oferty, a profil Klienta.

  • Narzędzia zwiększające skuteczność zamykania sprzedaży

  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami Klientów

  • Trudny Klient – jak sobie z nim radzić?

  • Administracja – raport po wizycie

  • Follow up, czyli co dalej po zakończonym procesie sprzedaży

  • Budowanie działań posprzedażowych

 

MODUŁ 6: 

PRAKTYCZNY TRENING SPRZEDAŻOWY

  • Trening profesjonalnej wizyty handlowej

  • Symulowane rozmowy handlowe

  • Trening dopasowywania technik sprzedażowych oraz typologii Klienta do casu sprzedażowego

  • Symulacje rozmów z „trudnym Klientem”

  • Analiza nagrań rozmów

  • Udoskonalanie warsztatu handlowca

 

MODUŁ 7: 

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • Moje obserwacje, przemyślenia i wnioski z warsztatu

  • Zmiany, które wdrożę w swojej pracy

  • Moje pierwsze działanie

 

 

METODY, KTÓRE BĘDĄ WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA

  • Wykład - metoda ta polega na przekazywaniu wiedzy przez trenera lub eksperta w formie prezentacji. Wykład jest skuteczny w przekazywaniu informacji teoretycznych.

  • Studium przypadku - metoda ta polega na omawianiu konkretnych przypadków zmiany w organizacji i analizie sposobu ich przeprowadzenia. Ta metoda jest szczególnie przydatna dla menedżerów, którzy mogą uczyć się na błędach i sukcesach innych organizacji.

  • Warsztaty - metoda ta polega na łączeniu wykładów, dyskusji i ćwiczeń praktycznych. Warsztaty pozwalają na rozwijanie umiejętności praktycznych i interakcję między uczestnikami.

  • Symulacje - metoda ta polega na symulowaniu konkretnych sytuacji, w których uczestnicy muszą podejmować decyzje i działać. Symulacje są szczególnie przydatne w rozwijaniu umiejętności podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych.

  • Praca z kamerą - metoda ta polega na rejestrowaniu określonych zadań, ćwiczeń, symulacji uczestników celem świadomej weryfikacji błędów i opracowywania działań zaradczych.

 

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA?

  • Możliwość swobodnej wypowiedzi i zadawania pytań

  • Miłą atmosferę

  • Materiały szkoleniowe w pliku PDF

  • Spersonalizowany program szkolenia

 

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

  • Dodatkowe materiały edukacyjne przygotowane przez naszych ekspertów

  • Wiedzę i kompetencje

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram

©2025 by Amply.

bottom of page