top of page
WSPÓŁPRACA Z POKOLENIEM Y I Z_Amply Business School.jpg

WSPÓŁPRACA Z POKOLENIEM “Y” I “Z”

Wykorzystanie potencjału różnych pokoleń

IDEA SZKOLENIA:

Integruj, łącz różnice, korzystaj z potencjału młodych pokoleń.

Stwórz inkluzywny zespół, gdzie różnorodność pokoleń staje się atutem.

Zostań managerem przyszłości.

 

SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:

  • menedżerów i kadry zarządzającej

  • specjalistów ds. HR i rozwoju pracowników

  • pracowników z różnych poziomów hierarchicznych

 

ROZWIJANE KOMPETENCJE:

  • Nastawienie na działanie

  • Radzenie sobie z niejednoznacznością

  • Zdolności przywódcze

  • Rozwiązywanie konfliktów

  • Dbałość o podwładnych i innych

  • Zarządzanie różnorodnością

  • Umiejętność współżycia z ludźmi

  • Budowanie efektywnych zespołów

  • Rozumienie grupy

 

KORZYŚCI:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Zwiększenie efektywności i dostosowanie firmy do współczesnych wymagań rynkowych poprzez wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań pokolenia cyfrowego

  • Budowanie bardziej inkluzywnej kultury organizacyjnej poprzez tworzenie środowiska pracy, które szanuje i czerpie z różnorodności pokoleń

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

  • Rozwój kompetencji managerskich poprzez poznanie metod skutecznego przywództwa międzypokoleniowego i drzemiącego potencjału w takim zespole

  • Wzrost produktywności multigeneracyjnego zespołu, poprzez umiejętne wykorzystywanie świeżych perspektyw oraz kompetencji cyfrowych do osiągania jeszcze lepszych wyników biznesowych

  • Szkolenie pozwoli pracownikom różnych grup wiekowych lepiej zrozumieć swoje potrzeby i aspiracje oraz docenić wkład innych, co stworzy pozytywny i harmonijny klimat w organizacji

 

CZAS TRWANIA:

2 DNIOWY WARSZTAT

PROGRAM SZKOLENIA:

WPROWADZENIE DO SZKOLENIA:

  • Poznanie uczestników

  • Zasady, reguły pracy na warsztatach

  • Oczekiwania uczestników, gorące tematy

MODUŁ 1:

KAŻDE POKOLENIE MA WŁASNY CZAS

  • Autodiagnoza pokoleniowa – z jakiego pokolenia jestem i z którym pokoleniem najwięcej współpracuję? 

  • System wartości, postawy, poglądy, oczekiwania  Y, Z

  • Analiza wpływu kultury masowej i technologii na rozwój tych pokoleń

  • Studium różnic i podobieństw międzypokoleniowych w podejściu do pracy

  • Analiza SWOT pokolenia Y, Z - potencjał i ryzyka

MODUŁ 2:

POKOLENIE NA RYNKU PRACY

  • Międzypokoleniowy Employer Branding

  • Oczekiwania względem pracodawców oraz przełożonych

  • Rekrutacja pracowników z perspektywy pokolenia

  • Adaptacja pracowników w miejscu pracy – na co warto zwrócić uwagę

  • Rozwijanie elastyczności w podejściu do nowych metod pracy

 

MODUŁ 3:

KOMUNIKACJA MIĘDZYPOKOLENIOWA 

  • Specyfika komunikacji z pokoleniem Y, Z – szczególne okoliczności oraz sposoby argumentowania charakterystyczne dla przedstawicieli poszczególnych pokoleń

  • Adaptacja sposobów przekazu wiadomości do różnych preferencji komunikacyjnych

  • Informacja zwrotna i wrażliwość na nią ludzi z pokolenia Y

  • Waga docenienia i chwalenia w rozwoju pokolenia Y i Z 

  • Co lubi a czego nie lubi we wzajemnej komunikacji i współpracy reprezentant tego pokolenia

  • Dostosowanie stylu komunikowania się do pracowników i współpracowników

 

MODUŁ 4:

TRUDNE SYTUACJE W ZESPOŁACH ZRÓŻNICOWANYCH POKOLENIOWO

  • Główne przyczyny nieporozumień i konfliktów pokoleniowych

  • Dlaczego się nie rozumiemy?

  • Blokady utrudniające porozumienie w zespołach międzypokoleniowych

  • Międzypokoleniowa asertywność

 

MODUŁ 5:

JAK PROJEKTOWAĆ WSPÓŁPRACE MIĘDZYPOKOLENIOWĄ?

  • Jak dobierać pracowników w grupy robocze?

  • Jak tworzyć różnorodne grupy?

  • Jak zorganizować pracę w zespole aby wykorzystać ich naturalne mocne strony? 

  • Czego mogę oczekiwać od X,Y,Z w aspekcie podziału zadań

  • Jak przydzielać zadania, organizować zasoby, definiować cele i oczekiwania? 

  • Co motywuje pokolenie Y, Z w pracy – analiza ich oczekiwań, aspiracji

  • Monitoring i wsparcie mentorskie pracowników zespołów międzypokoleniowych

MODUŁ6:

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • Moje obserwacje, przemyślenia i wnioski z warsztatu

  • Zmiany, które wdrożę w swojej pracy

  • Moje pierwsze działanie

 

 

METODY, KTÓRE BĘDĄ WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA

  • Wykład - metoda ta polega na przekazywaniu wiedzy przez trenera lub eksperta w formie prezentacji. Wykład jest skuteczny w przekazywaniu informacji teoretycznych.

  • Studium przypadku - metoda ta polega na omawianiu konkretnych przypadków zmiany w organizacji i analizie sposobu ich przeprowadzenia. Ta metoda jest szczególnie przydatna dla menedżerów, którzy mogą uczyć się na błędach i sukcesach innych organizacji.

  • Warsztaty - metoda ta polega na łączeniu wykładów, dyskusji i ćwiczeń praktycznych. Warsztaty pozwalają na rozwijanie umiejętności praktycznych i interakcję między uczestnikami.

  • Symulacje - metoda ta polega na symulowaniu konkretnych sytuacji, w których uczestnicy muszą podejmować decyzje i działać. Symulacje są szczególnie przydatne w rozwijaniu umiejętności podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych.

 

CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA?

  • Możliwość swobodnej wypowiedzi i zadawania pytań

  • Miłą atmosferę

  • Materiały szkoleniowe w pliku PDF

  • Spersonalizowany program szkolenia

CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?

  • Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

  • Dodatkowe materiały edukacyjne przygotowane przez naszych ekspertów

  • Wiedzę i kompetencje

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram

©2025 by Amply.

bottom of page